Angående modetips.

Hm, Lukas, en "trogen läsare" av min blogg tyckte att jag även skulle tipsa som några bra modebloggar.

Visst, jag skulle kunna ge er asmånga tips på bra bloggar, men meningen med förra inlägget är att ni inte ska bara hamna i det andra tycker om, utan skaffa egen uppfattning.

Modebloggarna är ju skriva utifrån deras synvinkel, och vad "modevärlden" tycker man ska klä sig i.

Det är ju roligt ibland med trender, men en egen stil tycker jag är viktigt!

TBC & LÖÖÖV HOES! <22222

Kommentarer
Postat av: Lukas

Det var ju dig jag ville visa dom för, inte alla andra :p

du kanske kunde få lite tips, eller se lite fina gröna saker att titta på :)

2007-04-18 @ 00:08:56
Postat av: Pokie

Jag läser redan dom där bloggarna, så det är lugnt !

Och har kanske 50 + som bokmärken, hittar ständigt nya bra bloggar att läsa.

Dock gillar jag när det är mkt bilder ^^

Haha, barnslig jag känner mig nu ><


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback