Bara lite text 3

Ligger och väntar på dig, egentligen kanske jag borde sova, jag ska ju upp imorgon och jobba..

Men, alltid när du har varit ute har jag väntat på dig, om ens bara för att se att du kommer hem helskinnad och förut också för en godnatt puss eller två.
Det var som det fanns en spärr som sa åt mig att jag inte fick somna förrens du kommit hem.

- Men jag vill somna, och han kanske kommer hem sent. Om han ens kommer hem..
Iallafall kommer hem till mig.
Tanken var skrämmande, du och någon annan.. Inte helt omöjligt.
Nej, jag får skärpa mig nu, för om det är någon jag litar på är det du.

Jag lyfte på täcket för att se vad som fanns under, småstubbiga ben, vanliga, tråkiga bomullstrosor och ett par småröda fötter.
- Usch vad allting dallrar! sa jag och flyttade runt dom gigantiska fettklumparna som fanns på benen.
Sanningen var ju att det inte fanns några fettklumpar, inte på mina ben, inte på min mage.
Bara i hjärnan.

Jag kännde mig äcklig när jag tänkte på att det faktids var så länge sedan du sett mig, ja.
Såsom jag föddes.
Helt naken, jag hade aldrig haft komplex, iallafall inga stora, dom har kommit på senare tid.
Det började med att vi inte tog våran morgon-dusch tillsammans innan jobbet.
Sen ville du att jag skulle ha lite kläder på mig när vi, ja. Du vet.

Du sa att det var sexigt, det tyckte jag också först, men sen när du var helt naken och min överkropp var täckt.
Då känndes det så fånigt bara, jag tänkte inte mer på det, men sakta med säkert började jag inse att det inte var så sexigt, du tålde bara inte att se mig kropp på det sättet längre.

Du tar inte på mig på samma sätt längre heller, när du ens tar på mig.
Det är mest bara pang-på.
Oj, det trodde jag aldrig jag skulle säga på ett sånt negativt sät..
Och om du kysser på, känns dom tvångsmässiga och som om du tänker precis det jag tror du gör.

Nu hör jag dig i hallen, ska jag låtsas sova eller ligga och vänta så att du kan få ditt pang-på?

Sålänge jag är bra för något..



Texten inte är riktad mot någon, handlar om någon eller ens om mig.
Dock är det ju klart att det är mina tankar.

Men storyn är fiction.

Kommentarer
Postat av: Lukas

ush. sådär har ett av mina förhållanden blivit :/
allt blir grått och trist, man faller in i så otroligt tråkiga mönster och bägge bara går runt som om dom vore en zombie.

Som det heter.
Killar har sex för att göra ett förhållande bra. Tjejer har sex för att visa att förhållandet ÄR bra.

2007-04-19 @ 08:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback