Bastu/bad @ Mr Z

I Tisdags var det egentligen meningen att vi skulle bada vildmarksbad i Mr Z's stuga,
men vi gav snabbt upp den idéen för vädret, att dte var fullt med i karet och att det var blött i röret där man eldar..




Där var det meningen att vi skulle ligga hela kvällen och bara softa, men som sagt, vi gav snabbt upp den planen för något mer realistiskt.



Vi förflyttade oss därför in till stan, jag övningskörde en bit och killarna (Mr z & K.Öhman) retades.. suck. =P

Väl där bestämmde jag och K oss för att gå på spar och handla förfriskningar.
När vi kom tillbaka var P & Mr Z redan i bastun, vi hann inte mer än att sätta oss nästan så drog dom på Mc Donalds.

Så jag och K bastade ensamma, sen badade vi i deras jaccuzi också ^^

image175
Där har ni honom, K i egen hög person, han har väldans stora fötter, HAHA!
Även att Tatoon ser ascool ut! ^^

Det är lampor i badkaret också, men det syns ju itne om man har blixt, så här kommer ett taffligt kort på iaf en av färgerna som blir i vattnet: BLÅTT

image176

Här kommer ett kort på mig också, det mest oskyldiga, haha vi hade roligt vi!

image177

Ja.. Jag vet att jag är röd i ansiktet, men vi hade ju bastat,  plus att det var skitvarmt i vattnet.

Dock hoppas jag att jag får bada med Mr Z nån gång där också.

Kvällens lyckostund: När jag fick se Mr Z's lillebror Villgott! Hur sött namn har inte han då?!
Och ni skulle se honom, helt underbar unge!

Kvällens lilla "Misslyckande": När Mr Z's yngre syster kom hem, vi var i hennes rum och det uppskattades inte..
INTE alls..

TBC & LÖÖÖV HOTTIES <222222


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback