Borta

Jag vet egentligen inte om jag behöver göra det här men:

Jag ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande den sista tiden.
Jag lovar att bättra mig, så gott det går ^^

Dock så måste jag berätta
att det inte kommer hända på ett tag...
För jag ska bo i våran stuga över lovet, dvs hela nästa vecka.

Då får ni helt enkelt "klara er utan mig" eftersom det varken finns en dator eller någon uppkoppling där ute ><
DOH..

Jaja, jag lovar att skriva massor om mitt lov så fort jag kan!





Bild 1 : Lördagen mys outfit för att gå på stan med hedvig ^^
Den outfiten användes flitigt nästan hela förra sommaren btw <22
  • Klänning: Garderobsfynd av mor, egentligen ett nattlinne, men det är för bra för att användas som det.
  • Leggings: Avklippta strumpisar från H&M, inhandlade förra sommaren.
Bild 2 : Lördagens tilltänkta outfit för tjejmiddagen, men jag kännde mig så uppklädd i min egen variant av "Paperbag-waist" att jag ångrade mig i sista sekund och bar min svarta klänning, lila strumpisar och en lila scarf runt halsen.  Tråkigt, jag vet.
  • Lång lila Tee: Gina tricot
  • Kjol ("Paperbag-waist"): Gammal fin underkjol & svart tygbälte
  • Lila strumpisar: H&M förra sommaren



Idag knäppte jag aldrig något kort på min outfit, den var så tråkig..
Men jag tänkte jag skulle visa nattlinnet jag har på mig just nu.
Faast, precis när jag skulle knäppa kort dog kameran.

Hann bara ta ett, jättedåligt kort:



Jaja, nu ska jag lägga mig och.. Spelar gitarr tror jag. ^^




Äsch what the heck ni får ett kort på mig ifrån i lördags när jag spelar gitarr också:

image162

TBC & LÖÖV FRIENDINOS/LOVERZ <22

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste få säga att nattlinnet var väldigt vackert :)
och den vita klänningen såg väldigt fin ut den också :p du skulle haft lite sol, kanske en strand. oj oj vilken fin bild det skulle bli *drömmer*

2007-04-05 @ 00:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback