completly incomplete

Jag ska skriva ett inlägg om lördagen, men det gör jag imorn..

Idag har följande gått/gjort mig besviken:

  • Festis Free - Watermelon/(?) Den var absolut inte som jag tänkt mig, smakade ganska blaskigt..
  • Min aptit Jag kan inte äta lika mycket längre, usch. Vad är det som händer.. Mamma som lagar så jiklarns god mat, idag var det ju köttfärssås och allt! DOH
  • Min kropp Varför vill den inte göra & må som mitt huvud?!
  • Bubbelbadet! Min blandare till duschen/badkaret är cp och först var det varmt aslänge, sen så blev det kall. Och jag gick ju därifrån medans karet kylldes och gjorde hårinpackning och ansiksmask. Så när jag kom tillbaka var det typ ljummet.. S U C K
Jag vet inte om det är att jag är trött, att jag har extrem ångest för skolan, att jag är allmänt förvirrad, att jag inte vet vad som händer, att jag saknar hedvig eller vafan det är..
Men jag mår inte riiktigt så bra ju nu..
Tänkte att bubbelbadet skulle hjälpa, men det sket sig ju..
Varm vattnet brukar alltid ge mig ny energi, men nu när jag satt där i mitt ljumna vatten, tänkte på livet och allt därtill.
Då känndes jag och allt det där, så jävla äckligt och meningslöst.
Även fast jag i grund och botten inte tycker så.. Så känns det verkligen så.

Gah. Jag tycker det känns som om jag bara blir mer och mer missnöjd med min kropp.

Önskar jag kunde vara mer vad du behöver, förtjänar och säkerligen är van vid.
Känner mig som.. Ne, det är för många jobbiga sårbara ord för att skriva..

Gonatt alla
TBC & LÖÖV <22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback