En bra söndag

Japp, det här var helt klart en bra söndag!

OCH SICKET VÄDER! SOMMMAR FTW

image203

Kanske inte direkt en smickrande outfit-bild men men, ni ser ju vad det är.

JAG  M Å S T E  TVÄTTA MIN SPEGEL!

Klänning&näverväska: Garderobsfynd
Kofta: Min favvo som jag haft sen typ 7:an
Tights: Avklippta strumpbyxor från h&m
Gröna solglasögon & Vitt Diadem: h&m



Min söndag bestod av en konstig natt/morgon med lite sömn, lite Sex&the City, mys och annat trevligt.
Sedan hem, käkade Lövbiff&Klyftpotatis med morötter i + persiljesmör.
Sen gick jag, mollie(min hund) och K. Öhman ut på en promenad, det var trevligt värre!

Efter den begav vi oss hem hit, K käkade lite, sen kom Mr Z & hans vän J hit och vi såg "Night at the Museum".
Vet inte hur många ggr jag sett den nu, dock sov jag en stor del av filmen, TRÖTT

Nu sitter jag här ensam och saknar en väldigt saknadsvärd pojk/man..

Tror jag ska se lite film, i min ensamhet..
Tyck synd om mig ^ - ~

TBC & LÖÖÖV BEAUTIES! <222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback