för att klargöra:

du är den mest underbara människa jag mött på så länge
du får det att pirra i hela magen ibland, eller snarare jätteofta!
Jag sa till mig själv i början att inte tycka om dig, för jag kännde på mig att jag så fett skulle falla för dig.

Du är så jävla charmig! det faller jag fan alltid för.. ><
Jag litar på dig så mycket, mer än många av mina vänner (det betyder itne att jag litar väldigt lite på er!)

det är bara det att jag är rädd, för att allt ska bli som förut, att jag ska missförstå dig och tro något mer.

Mitt hjärta säger att det skulle göra allt för dig, "Ain't no mountain high enough!"
Och hjärnan säger att man inte ska lita på kärlek.
Jag håller nog på hjärtat i det här fallet.



Jag är en stark troende, på kärlek.
Och nu tänker jag be hjärtat säga åt hjärnan att hålla käften!

TBC & LOTS OF LÖÖÖV <222222222

(Nu drar jag till stugan och det blir som sagt typ inget bloggande!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback