I Onsdags:

I onsdags städade jag först, och då brukar jag liksom "Göra det bästa av det", genom att lyssna på bra musik och klä mig lite roligare..

Såhär såg röran ut:



Inte bra det där.
Och när jag städade hade jag på mig:

Min "Shorts dräkt" från H&M
Och två olika strumpor, helt otroligt hur glad man kan bli av att nåt är lite..
TOKIGT ^^





Senare den kvällen skulle jag till S&J för att se på; Men in trees & Topmodel, då bytte jag om till:

image181

Äh, va fan jag bjuder lite på mig själv och lägger upp en ful bild som min mor tog på mig också:

Även att jag ser skitful ut.. Och liknar en säck potatis ^^







Här kommer lite bilder ifrån när jag var hos S&J också :

image183

Usch va dålig kvalle det blir på blogg.se ><





















Hm borde lägga ut fler bilder, men det blir mer som en bilddagbok då ;)

Kvällen:

  1. Men in trees & topmodel: jag och S ölade, käkade godis och fick en snabbvisit av Fröken F.S
  2. J kom hem: Dom käkade lite, vi softade, jag bessade pizza, vi såg Scrubs sen drog jag
  3. SOVA ON


SERIÖST, KOLLA BILD 2 DÄR! LÄÄÄSCHIG SKINKBIT, JAG ÅT DEN INTE!
Även att jag hade varit sugen på pizza aslänge, inte ätit det på flera månader, åsså ären skitäcklig ><

DOH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback