Igår:

Jag fick hem mitt paket från h&m igår, allting var asbra, förutom det jag verkligen ville ha, en blus..


Den var förstor.. SUCK- såhär såg den ut på:



Den är storlek 36
Någon som bor i närheten och är sugen på den?

Skriv en kommentar!



Jag fick även hem dom gråa tightsen som jag ahr på bilden, NJUT.

Jag ville ha dom på kvällen och här var mitt första alternativ:

image190

Tights och linne från h&m
Skinjacka och skinpump: Vintage från mamma

Men jag bytte snabbt till en blommigblus från H&M:


På bild nummer två ser man mig precis innan jag skulle gå och lämna ett paket till Mr Z, jag knatade dit i mina högklackade skor, usch va lång tid d tar att gå i högklackat btw, inte för att jag itne kan gå, men seriöst!
Och när jag kom fram så ryckte jag i portdörren men den va låst, då hade jag gått i onödan..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback