Kvällens outfit.

Vill ni veta ett säkert vårtecken?

Jo att jag byter kläder ofta ;)

image207

När jag kommit hem från skolan så hade det verkligen gått upp för mig hur varmt och fuktigt det var ute..
Så jag bytte om innan jag skulle gå hemifrån igen, det där var mitt första val, men det känndes inge bra, alls.

image208



Det där känndes mycket bättre, dock gjorde jag ett sista byte innan jag gick, bytte om till min gråa-jergeykjol.
För jeanskjolen har en mycket stark tendens att GLIIDA upp ><

Jaja, om ni vill veta vad något av det kommer ifrån, säg till ^^



BTW: tänkte att jag skulle fråga er, ja er läsare om ni tycker det är roligt med "Dagens Outfit"?

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag tycker det är intressant... :P då jag inte redan sett kläderna på skolan eller så ^^

2007-04-16 @ 23:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback