Ni förstår

Ja, ni förstår väll att jag inte får må dåligt, vara deppad eller flyförbannad?
Klart jag inte får!
Jag är ju Malin, jag ska vara glad hela tiden, hålla på och vara söt osv.
Lyssna på er hela tiden, komma med råd. Finnas där.
Japp, men..
Inte något annat

Alla ni andra får ju vara arga.
Alla ni andra får får får.

HELVETESFAN

FYFAN VA ARG JAG BLIR!

Men njut, nu började jag stor böla också..
SKIT!

Orka att du sa sådär förresten F
-aja, orkar inte med deprimerade människor idag. är för glad för det. Men ska upp til kim. Hoppas det går bra!! puss

Tack för den.

Orka..

Jag ska fan sluta försöka få folk att må bättre.
För jag är inte inte värd att försöka för.


Hejdå.
Btw är jag jävligt snygg med mascara över hela kinderna.

Äh, håll käften..

Kommentarer
Postat av: Lukas

klart du får vara arg och bara skrika rakt ut hur arg du är! eller gråta så tårarna sprutar åt alla håll om du känner för det :/

bara krama en vän, gråt mot axeln och du ska se att du får en kram och tröst

;)

2007-04-26 @ 17:23:31
Postat av: Sara

Gumman.. du vet att jag tycker om dig för dn du är va? o.o Har ringt dig 2 ggr idag förresten..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback