Oufits 2 april

image154

Idag hade jag på mig väldigt tunna kläder, burr va kallt det var ><

Klänningen och over-sizeskjortan är garderobsfynd
Väskan är en gåva från min mormor ^^
Och strumpisarna från h&m

image155

Sen när jag skulle övningsköra fick jag byta om.
Mamma sa på än gång att jag skulle frysa, hon hade haft SÅÅ rätt om jag inte bytt om.
Typiskt mammor ^ - ~

Turtles-sweatshirt: Gåva från mormor. Garderobsfynda hos henne är awsome. Tröjan är typ oanvänd : YEY
Grönt långlinne: H&M
Mjukisbyxor: Gåva från J, mitt ex.

Kommentarer
Postat av: Lukas

diggar din outfit nummer ett :P
men varför gömmer du ditt ansikte med kamera blixten :(

2007-04-03 @ 01:36:19
Postat av: Godiskatten

Häftig tröja! Nu är jag jätteavis >__< mihi ^^,

2007-04-05 @ 10:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback