Rädsla

Ja, tänkte jag skulle prata lite om rädsla.
Men, hur ska jag börja?


Tror jag ska berätta vad jag har för rädslor just nu:

  • Överraskningar - hm, det kanske låter konstigt, men just nu går jag lite som på spänn hela tiden, så då är överraskningar lite jobbigt. Folk som "smugit sig på mig" har skrämt skiten ur mig! Hänt asmånga ggr idag.
  • Rädslan av att inte "vara något" - Inget speciellt, bara någon. Jag behöver inte vara världsbäst. Men.. Att inte var något utan vara vem som hellst. För folk som står mig nära alltså
  • Att misslyckas - Det är nog en väldigt vanlig rädsla, men för mig är den väääldigt aktuell, eftersom jag snart ska ta studenten, mycket hänger på saker jag gör nu.
  • Att känna, men inte få känna så - Det är nog det jobbigaste, att jag känner någon för någon nära, men att sedan kanske inte få känna så. Det är ju sjukt jobbigt.
Sen kommer jag inte riktigt på något.
Usch va dålig min blogg känns nu.
Men allt i huvudet är ett ända virr-varr.
Ni får ha överseende.

TBC & LÖÖÖV LOVELINOS! <22222


Kommentarer
Postat av: Lukas

Inge fel på ditt bloggande pokie ;)
Tycker det är kul (eller hur man nu ska utrycka sig) att du delar med dina tankar och funderingar med oss andra också.

Men du... känslor är naturligt. och inte alla gånger blir dom besvarade. men för dig är dom viktiga.. så du borde tillåta dig känna det du känner. även om det inte alltid är rätt =/

Finns ju gånger då man känner för en person som man vet att man aldrig kommer att få av en eler annan anledning, och visst blir man ledsen över det. men man ska ändå inte bara försöka förtränga dom för det är ju inget man mår bättre av :)

2007-04-24 @ 17:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback