s l u t

Wow, jag tror jag har blivit dumpad..
Av någon jag inte ens var tillsammans med..
Klart man kan bli det tycker väll ni.

Men.. Det var inte alls såhär det skulle bli.
Du skulle inte krama mig sådär kallt, säga att du hör av dig och sedan gå..
Jag ville stoppa dig, jag ville säga nåt.
Men jag kunde inte, jag kan inte..
Jag vill verkligen inte göra dig illa.. Du betyder för mycket för det.

Jag föll ganska pladask och jag hatar det.

haha, jag skrev en låt för några veckor sedan. Den skulle passa så jävla bra nu..

Igår när du sa allt det där så brast allting innuti mig.
Jag brukar inte gråta framför folk.
Men då grät jag, tunga tysta floder..


Fan, jag skulle göra vad som hellst för en chans.
Men samtidigt..

FAN FAN FAN

Ni får ursäkta alla mina svärdommar.
Men jag tycker dom är rättfärdiga just idag.

Du hann bara gå några steg uppför trappen, sen brast jag ut i tårar.



Kanske jag bara skulle ha lyssnat på vad alla sa.
"Malin jag vill bara inte att du ska bli ledsen.."

Fan jag lyssnar ju aldrig på sånt.
Jag vill inte tro att dom har rätt.
Jag vill inte tro på vad mitt hjärta säger nu.

Jag vill itne tro att det händer igen..

Nu känns det som om allting försvann..

Jag förstår om du inte ringer, skriver eller ens pratar med mig igen.
Jag skrämmer dig.
Och att jag ens tycker om dig, kommer nog göra mig illa.


Självklart börjar jag ju tvivla på allting nu.
Allt du gjort sagt och verkat känna..

Ne, jag orkar inte skriva nå mer.
Nu ska jag gråta färdigt, ta på mig ett fejkat leende och låtsas att allting är bra så att mamma slipper fråga..


Kommentarer
Postat av: Lukas

Fy fan vad jobbigt det låter som du har det :(
ibland önskar man att det fanns ett piller man kunde ta så man slapp alla känslor när man blivit dumpad :'(

2007-04-07 @ 17:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback