VÄSKOR ^^

Japp, jag har fått tre nya väskor av min mor :

image213

Second hand is da shieet. 100 pix fick vi betala ^^

Näverväska:
Den är ju helt perfekt, bra storlek och skinnet är helt intakt.
Det är inte heller några stora skador i nävret.

<22




Liten vit skinväska

Också en helt intakt väska med fina detaljer, detta är också en "riktig väska".
Alltså, det är en märkesväska, inget hemmabygge ;P



Röd galonväska:

Den här väskan var nog i sämst skick. men jag gillar den ändå.
Den kommer vara bra att ha i skolan och dessutom är det så roligt med en röd väska.
Aldrig haft det.

Den användes senast igår när det var fest.



Återkommer med bilder från festen senare ^^

btw: HEDVIG ÄR HEMMA, LYCKAN ÄR GJORD. INGEN FÅR MIG ATT MÅ SÅ BRA SOM HON GÖR.
I'D DO ANYTHING FOR YOU BABE!

TBC & LÖÖÖV FRIENDINOS <222222








Kommentarer
Postat av: Elin

Åh alla tre var ju döcoela!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback