2 Augusti

Idag var dagen sanning;

"Vill man vara fin får man lida pin.."

Ack så sant! Idag skulle jag göra mig lite fin för Mr Z så jag rakade benen, men aj så vassa blad det var på dom där rakhyvlarna.. Skar bort en stor hudflik vid yttre fotknölen, ett område som är cirka 1 x 0.5 cm stort ><
AJJJ! eller det var mest äckligt att se hudflisan och allt blod som blev på dushgolvet.

Sved och svider som attans. ><


Kan ju upplysa er om att (vet inte om ni bryr er menmen) jag ska åka ensam till Urkult.
Tur jag har lite av dom i gamla gänget där, annars hade jag blivit helt ensam.
Jag ska förbaskeme ha skitkul så ni ska få ångra er, alla ni som inte åkte.

Blä, har så nära till gråt hela tiden, dumma känsliga mig.
Nu MÅSTE jag sova..
Vi hörs efter helgen!

TBC & LÖÖÖV DUMUNGAR!!! <222


Kommentarer
Postat av: Mellie

Förlåt!! );


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback