blä va sent det är

Borde verkligen sova.. ska ju upp imorn och köra.
Men jag började tänka, på typ allt. skolan, att jag inte vet om jag kommer klara den.
Vad som kommer hända med mig när i princip alla mina vänner ska flytta.
Kärlek.. Gah, gammalkärlek. usch jag mår illa...
Spelade nyss lite gamla låtar, äckliga minnen.
Vet inte vad jag ska göra, med mig själv och mitt liv.

Är du lycklig? Kommentera gärna



Nu ska jag försöka rycka upp mig och sova istället.
Känner att jag inte haft tid eller ork att fundera mycket på livet på sistånde, så nu har allt det nog sprungit ikapp mig.

Hoppas ni sover gott iaf.

Kommentarer
Postat av: Lukas

Du har ju precis kommit ut i vuxenvärlden på allvar (ush vad kliche det låter) och det tar tid att vänja sig =/
min kompis läste till gymnasielärare :)

2007-08-29 @ 03:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback