Danke

Imorse vaknade jag av telefonen, nån som sökte mor.
Jag skorrade fram en hälsning, fattar inte att han i andra änden hörde vad jag sa. :P

Sen efter en kopp te med honung, (usch va te är äckligt ><) så åkte vi till mormor.
Pratade med henne lite, hjälpte hon med ditt och datt.
Sen hittade jag, ja man kan fynda hos min mormor:

image196
En jättefin gammal skinnväska som min Morfars Mor hade ^^
Och ett par jättekonstiga tofflor :P haha

Sen åt vi på Sibylla i Älandsbro, dvs Matvraket. Gött var det!
Jag har också hunnit vara hos Mr Z en stund, vi såg på Scrubs och myste.
Eller.. Ja jag såg på Scrubs och han myste/sov ^^

Haha, nu ska jag dricka mer te och ta det lugnt, så jag inte blir sjuk tills på fredag.

TBC & LÖÖÖV FRIENDINOS <222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback