Dumt av mig..

Ja, jag är fasen dum ibland, eller aa. Ännu mer dum kanske ;)

Iaf, som det nöt jag är var jag in på
nitrolicious blogg och skulle kolla lite på hennes H&M sida..
Inge smart. Där hittade jag snabbt dessa godbitar; (tänk på att jag älskar den här sortens läder..)

image140
OOOH va jag vill ha den!!! Alltså grymt mycket, rätt skinnfärg och underbar modell.
Ingen som kan åka till USA och köpa den åt mig?

image141
Klänningen är underbart söt, men ännu bättre: Kolla väskan högst uppe i det vänstra hörnet ><
SÅÅÅ fin :'(

image142
Den är så jag, ser så mysig ut och jag vill vill vill ha den :P

image143
Den här tröjklänningen är så rätt! Senpsgul, olika grå toner och blockmönstrat.
Sen är det en stoor bunos att den hakar på stickat-trenden som kommer nu till hösten!


MM! Iaf jag hoppas att allt detta och andra roliga nyheter droppar in till Sverige och det är SNARAST!

Bilder:
Nitrolicious

 


Kommentarer
Postat av: loui

Vi fixar en kupp och bombarderar alla U.S.A's H&M med svenskar! :D MWAHAHA (6)

Postat av: Pokie

Jag är med dig! Och säkert många andra ;)

2007-08-16 @ 16:08:00
URL: http://pokie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback