Efter allt

Ja, inte mycket bloggning i helgen, men jag har inte varit hemma så mycket.
Har varit mycket hos Mr Z <222, myysigt.
Igår tog jag dit ett eget täcke, hans är så litet att det alltid slutar med att antingen sover jag med halva kroppen täckt, eller så har jag i sömnen tjuvat till mig hela, eller han :P

Igårkväll såg jag även på film med Hedvig-darl och hennes Carro, det var mys!
Och innan dom kom bjöd brorsans kompisar mig på massa shots, haha det var najs!

Idag mös vi bara och jag såg Robin Hood på Disney Channel, har velat se om den länge, inte sett den sen jag var skitliten.

Nu har jag tvättat, stört mig på min dumma dator och sen badad bubbelbad där jag även hade ansiktsmask och hårinpackning, lyyx <222

Nu ska jag sova eftersom jag ska upp tidigt imorn och ha körlektion.
Tov gott

TBC & LÖÖÖV STUPIDS <222

Kommentarer
Postat av: Lukas

När kommer du ta körkortet då? :)

2007-08-27 @ 19:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback