Försenad

Försenat födelsedagsfriande för Katarina, aka Nattit blev det i fredags.
Det var en trevlig kväll, länge sen jag umgicks med dom ><
Här kommer lite bilder:



Totte och Viktor - Syskon? ;)


Sara - Daniel - Micke


Stjärnan själv - Katarina ^^


Sara K - Katarinas bästavän


Världensbästa Mellie - på sista bilden tvingade jag henne att inte göra nån min ;)


Bihanget (nejdå, J/K) Nicke - kolla mitten bilden o_O, tvingade även honom på sista bilden


Jag var också där - jag tyckte katarinas solglasögon passade min outfit ^^

Parbilder:


Jaja, det var det. Har inga fler bilder, dom har K .

TBC & LÖÖV HOOKERS <222



Kommentarer
Postat av: Mellie

Fan att jag skulle vara nykter, inge bra inge bra ^^.
Mycket trevlig kväll, synd bara att man var så grymt sluuut!

2007-08-28 @ 12:21:57
Postat av: Pokie

Men du! det blev inga spår efter bilen iaf ^^
jaa, trevlish trevlish!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback