Gratulerar!

Jag vill gratulera en underbar människa på sin 18 -årsdag.
Dock vill jag inte lämna ut hans namn, eftersom jag inte vet om han vill bli nämnd här menmen, vi kallar honom D.

Vi var nära vänner för, öhm.. 2 år sedan?
Sen vettetusan vad som hände, bara massa skit, så vi tappade kontakten vintern/våren förra året tror jag, eller var det ännu längre sen? hm. nee kan det inte ha varit!

Sak samma!
Sist jag såg honom var Urkult förra året då vi utbytte endast ett fåtal ord.
Men iår spenderade jag lite tid med denna goa grabb, hah jag svammlar, är så trött.

Så; Grattis på din myndighetsdag och akta dig för myndigheten! hahah ^^

Ne, va fånig jag är...><
 
Jag bjussar på en bild också, min favvobild av honom:
image73

Hoppas han inte stryper mig nu  ^ - ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback