Idag

Idag har jag jobbat i denna återigenextrema värme..
Kvavt som faen är det också, alla säger att det blir åska, vi får väll se.

Efter jobbet var jag och min jobbarkompis Sofie in på H&M en sväng också, hittade en fin klänning med låg rygg som jag vill ha ^^

Det vart sedan hem, duscha och fixa sig, sen cyklade jag iväg till M, usch för uppförsbackar säger jag bara.
Jag skulle snacka lite med henne och kolla på hennes nya bil som hon köpte igår <222
Såhär såg vi ut iaf när vi satt på hennes gräsmatta och pratade:

M hade fått hemska blåmärken i helgen, men lika fin för det är hon ^^

Solen i ögonen >< haha kolla vad jag spretar med tårna på första bilden! ><

sen gick jag hem och upptäckte snabbt hur coolt d såg ut på himlen :


Nu väntar jag bara på V & K som jag skulle umgås med.. Tror dom har glömt bort mig..
Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback