Måndag

Om en vecka börjar jag skolan, igen.
Känns grymt konstigt att många jag känner har flyttat, andra börjat jobba och några andra har typ 2 år kvar på gymnasiet :S
Och jag.. Jag ska börja på universitet. o_O Plugga till lärare.. I typ fyra år..
Ah, panik! Måste hittade CSN-papperna också, så jag får nåt studiebidrag.

Idag hade jag som sagt körlektion och efter det hade jag, exakt ingenting att göra.
Satt vid datorn till typ 3, fick ont i huvvet men städade iaf lite.
Tror jag håller på att bli sjuk, damn you Hedvig ><
Fick ha tjocktröja och halsduk på mig halva dan.

Jaja, sen fikade jag, carro och hedvig på rutiga duken, käkade tacos och såg på film,
Ratatouille ^^
den var bra, man blev glad.
SEHR GETREVLISHEN JA!

Nu, ska jag sova.

btw: Lukas, förhoppningsvis snart, mer säger jag inte ^^

TBC & LÖÖÖV BEESKNEES <222

image194
Jag om 40 år? o_O
Bild: Stockholm.se

Kommentarer
Postat av: Lukas

Hoppas det går bra att plugga då :D
En kompis blev klar i våras med sitt lärarepluggande :P

2007-08-28 @ 02:09:42
Postat av: Pokie

OOH ^^ Vilken sorts lärare pluggade denne till?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback