Noliamässan i Umeå - Varning: Massor med bilder

Jag tänkte bara berätta lite kort om dagen:

Klockan 07 åkte vi för att hämta Hedvig i hennes hem, sedan fortsatte vi mot Älandsbro för att hämta mer folk, därifrån fortsatte vi vår resa mot vårt mål; Umeå.
Vi stannade två ggr på vägen, där vi intog lite föda och, ta inte det här på fel sätt. Men vi tog nån öl också.
Inte dom som körde såklart ^^


Jag och Hedvig i bilen, trötta

Väl där fick vi först leta parkering och sedan stå i en lång kö, där det kryllade av hill-billys och folk med "Foppa tofflor". >< BLÄ
image101

Inne på området strosade vi mest runt, jag köpte lite grejjer (bilder på det kommer sen) och vi hittade nya idoler:

Men vi övergav snabbt Caracola för dom sexiga(not) killarna i What's Up!

Vi var också och såg nåt lokaltband med killar i 15-17års åldern, dom var jätteduktiga!
image104

Här är lite bilder innifrån mässan:

Snygga mössor va? ;)

Sen var vi in på teknik och speldelen av mässan = Töntdelen :P
Där inne hittade vi sånna där väggar med bilder på folk där ansiktet är borta och man ska sticka in sitt eget <222


Här är även min bror som hiphopare:
image119

Piratpartiet var där
image120

Snart: Mer bilder (i nästa inlägg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback