Räddare i nöden ^^

Ja, idag har jag hunnit med följande:

  • Dubbelkörlektion, brukar ifs ha det. Men idag kändes den vääldigt lång.
  • Få dåliga nyheter. Min morfar har fått ännu en stroke..
  • Pussa och tröstas lite av Mr Z, tack älskling!
  • Prata, umgås och åka runt med Iktoj, trevligt trevligt.
  • Gå en snabbis på turistbyrån och ta en stockholmsgrej, ja med kartor osv.
  • Prata i telefon med Hedvig darl, hon och Carro skulle tydligen drikke ikväll, får se om jag joinar.
  • Och nu ska jag till sarah^^
Hon är underbar! Hon ska, på så kort varsel slinga mitt hår ^^
TACK BABE! <222
Måste klippa mig lite också, får se om jag hinner det innan fredag.

image197
Jag och Sarah-underbara hos Per på hans 20-årsfest ^^

TBC&LÖÖÖV SUCKERS <222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback