Söndag

Igår (söndag som sagt) hade jag låstas-födelsedag ^^

Det blev fint väder och vi flaggade för mig, även fast det var 2 veckor sedan jag fyllde år :P
Vi tog en tur med båten, jag fick cruisa lite med den och sen åkte vi hem för att äta lax, färskpotatis och romsås med närmaste släkten.
Det var jättegott! Mamma hade varit såå duktig, fast hennes mat brukar ju vara god ;)
Jag fick presenter också, trevligt trevligt.

  • Pengar mest, dom tycker d är så svårt att köpa saker åt mig.
  • En broderad bomullsduk, jättefin. Den fick jag av min gammel-moster Margareta
  • Löfte om en egendesignad skinnväska i lapptäcksteknik, den ska ovanstående person göra åt mig, men hon hade inte tid nu då dom är i full fart med att flytta.
  • & det coolaste; Högtalare till bilen! (Bra va Mellie? ^^) Pappa satte in dom igår medans jag tittade på, är inte såå teknisk, dock hann vi itne dra elen till dom.
Jag hade ju redan fått alla mina presenter av mamma och pappa, sa dom.
men jag fick ännu mer ^^ TACK! Jag älskar er, och INTE för presenterna ;)



Idag, närmare bestämt 08.15 hade jag dubbel körlektion. Trött ><
Menmen, nu ska jag nog ner en sväng på stan, får se om jag våldgästar Mr Z också.

TBC & LÖÖÖV HOOKERS <222

Kommentarer
Postat av: Mellie

Skitbra (; . Nu kan du spela stokka stokka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback