Trist gårdagsklädsel

Blev bara en bild, eftersom jag var så otroligt trött efter jag kom hem igår.
Råkade somna hos Mr Z och vaknade tvärt 23.16 med panik i bröstet.
Jag skulle ju upp klockan sex! Runt tolvtiden kom jag hem och slängde mig i sängen..
Såhär såg jag iaf ut igår:

image151
Jacka: H&M
Linne under: H&M
Jeans: JC
Diadem(som knappt syns) : Gina tricot



Nu är jag blöt, trött och hungrig..
Det var mindre kul att arbeta i regnet som tilltog alltmer ju längre dagen framskred.

OJ! Gud va konstigt jag skriver :P
Lyssnar på ljudbok hela tiden och det lite "finare" språket verkar ha fastnat i min hjärna..
WIERD!

Jaja, nu ska jag göra något åt min hunger iaf.

TBC & LÖÖÖÖV LOVERS <222

Kommentarer
Postat av: Carro

Stänga av blixten när du tar kort i spegel? ^^

Postat av: Lukas

Ljudböcker äger =D
Bästa sättet att förgylla en annars tråkig dag :)

2007-08-16 @ 22:55:57
Postat av: Pokie

Haha Carro :P
Saken är den att: blixten är lite medvetet placerad där vettu ^^
+ att om jag stänger av blixten blir korten såå suddiga ><
Och Lukas: Precis min mening! Lyssnat igenom snart 5 böcker på 7-8 arbetsdagar ^^ Helt underbart!

2007-08-17 @ 14:55:26
URL: http://pokie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback