Umeå here I come!

Imorn ska jag, min familj, vänner till familjen och älskade Hedvig åka till Nolia-mässan i Umeå.^^

Jag har typ ingen aning om vad det är, men d blir säkert skitkul <222
Kanske jag hittar nåt jag kan tigga till mig av far, jag som fyllt år och inte ens haft kalas :'(
(tyck lite synd om mig va?) Ne, skojjar bara. Men ändå, iaf kanske jag kan låna pengar tills jag får min lön.

Nu ska jag duscha, är less på att lukta sol..

Jag och Hedvig på Coop förra sommarn @ Slynsvall:
image91





Här säger vi;
- Ska den inte knäppa snart?!










- Nu knäpper den! Utbrister jag och försöker snabbt återgå till mitt försök att se fin ut, hedvig gör snabbt en rolig min, men min min är nog roligast ^^








-Gjorde du en ful min nu? Frågar jag medans kameran laddar
-Ja, säger Hedvig
-Fan, det gjorde inte jag, fast jag tror jag kisade..



- NU gör vi BÅDA en ful min!!!
Både jag och Hedvig lyckas galant, fast jag kanske mest ser galen ut ><









Sen gjorde vi en till, men den blev av det mildare laget.

Efter det väntade vi i vad som tycktes vara en evighet på kortet, vi övervägde starkt att gå och säga till personalen, men istället stod vi inne på Coop i Sundsvall och beklagade oss högt vid ingången(där fotomaskinen stod) om hur kasst det var att vi inte fick våra förbannade kort.

Efter ett tag kom korten.. Då skämdes vi, nästan ;)





Hedvig, jag älskar dig!

Edit:

PÅ sista bilden sa hedvig:
-Äre slut nu?! :S
-Ne det är det inte..
sa jag med tungan i mungipan.

Hon är här hos mig nu, så hon upplyste mig om detta mycket viktiga faktum ^^

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback