Urkult

I kort:

  • Inte full, typ alls ><
  • Hade knappt några pengar sen jag fick en oväntat stor utgift för min tältplats jag inte ens använde
  • Sov i en Volvo kombi, det var najs, tack S och P
  • Var trött typ hela tiden, men ändå morgonpigg, arbetsskada ;)
  • Badade och såg en manlig hippie gräva sig i röven ><
  • Såg följande band: Svenska Akademien, Kraa, Kebenekajse och några random artister när det var öppen scen. Såg alla, i princip ensam, dvs jag gick dit själv och skötte mitt eget race
  • Träffade min gamla vän D och hängde med hans polare, mycket trevligt.
  • Träffade också mitt ex A , hans(och min) kompis P och båda dom hade sina bihang med sig
  • Grubblade mycket om allt och alla.
Jag kan inte säga om Urkult var bra iår, men jag fick vad jag förväntade mig och lite små trevliga överraskningar ^^

Vet inte om jag finns med på nån bild, om nån som har det läser det här, skicka gärna! ^^
Nu ska jag sova!

TBC & LÖÖÖÖÖÖÖÖV HOOKERS <222

Min kära mor syns lite på bilden där, hon visste inte att hon syndes i all min posering ;)
Tänkte att ni.. öhm ville se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback