Att lita på?

Vem kan man egentligen lita på?
Finns någon eller något som verkligen är "heligt"?
Hur vet jag egentligen vad du tycker om mig? Eller tror om mig för den delen.
Människor lär sig av samhället att undertrycka så kallade "onda sidor" av sig själva.

Vill ni kanske egentligen bara skrika ut vilken/vilket j*vla:

Idiot
Pucko
Bimbo
Fjortis
Snobb
Efterhängsen tönt
Tönt (helt enkelt)
Surpuppa osv osv.

Som jag är?
Hur vet jag vad ni egentligen tycker och tänker om mig, om ni inte vågar säga det?




HAR DU NÅGOT ATT SÄGA TILL MIG, HAR JAG GJORT NÅGOT?!
MEN SÄG NÅT DÅ!

Om du inte säger något kommer jag kanske aldrig få veta det.

Nu har jag kanske gjort ett misstag som ber om det här,
men vad blir det för bättre av att ha "låtsas relationer" med människor som inte alls tycker om mig?

Fast självklart vill får ni ännu hellre säga, bra saker.
Som att ni tycker om mig..
Hoppas att iaf någon säger något..

Känner mig lite värdelös och osynlig idag. Ser ni mig?


Kommentarer
Postat av: SuN *ü*

Du låter som en SURKORV!
ViiI tycker OM 3x om härifrån *ü*

2007-02-24 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback