Blame it on the Boogie!

Idag var en jättebra dåligdag.
Ja, alltså. Den var kanske egentligen så bra.
Men ändå på något sätt, så var den underbar.

Bustjoll

Idag har jag kännt mig ungefär som jag ser ut på bilden, busig och ganska glad.
Bilden är från årets Halloween. Jag var Troll. ^^




Storkör+Bigboylunch+Klasskör+Lite sånglektion med Karin+Gym+TV
Det är väll "Main Events" idag.

  • Storkören va ganska tråkig, men bättre än vanligt.
  • Bigboylunchen var äcklig. Jag åt halva min hamburgare. B l ä. Sen övergav jag den för min medhavda youghurt ^^
  • Klasskören gav mig huvudvärk som vanligt, men vi går iaf lite frammåt med dom svåra låtarna.
  • Sånglektionen var dryg, för T var lite vresig och jag gillar inte trallen vi ska sjunga.
  • Gym var ganska kul. Det var en rolig liten gubbe där som hade både tjocktröja,mössar och vantar på sig när han tränade ^^ hihi!
  • Tv-tittningen var med mor först, vi såg ett avsnitt Vänner och sen såg jag,mor&far på bygglov. Det var två kvinnor från Sundsvall som var inredare, ganska najs ^^ Dock tyckte jag deras stil var lite väl tråkig.

NU: ska jag "Göra kväll" som mamma brukar säga. (:

TOV GOTT och DJÖMM TÖTT ala mina FRIENDINOS!

TBC & LOTS OF LÖV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback