Bubbelbad

Bubbelbad

bubbelbad rockar!

Okej, det där var förra gången jag badade, men det var nästan lika mycket bubblor nu^^

bubbelbad + ansiktsmask + hårinpackning + tända ljus + mysmusik = underbar söndag



Nu sitter jag här igen, gud som jag bloggar nu för tiden.
t ö n t

Jag bestämt mig för att lägga upp lite mer kort till inläggen och på sidan om.
Det blir mycket roligare att läsa då ^^

Försökte skriva en låt.
Men den lät mesig.
mysig,ärlig,fin och mesig.
Jaja, inte mycket att göra..
Svårt att skriva vacker, mörk musik när man är glad >-<



Gonatt och tovgott alla töötisaj


[nicklas, jag är inte en bäbis. jag är mycket starkare än så..]

Kommentarer
Postat av: Anonym

*mmm* bubbelbad. önskar man ägde ett badkar :(

tyckte den där blå randiga saken såg ut som en underklädesdel från 1700 talet ;)

2007-02-06 @ 23:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback