Det gör ont..

"Det är alltid jag"

-Inte för mig..

"Nej, jag vet.."



Du har sårat mig så otroligt mycket, men.
du har fan aldrig slutat.
den värsta smärtan är den som du gett mig efter det inte fanns ett vi längre, när jag var tvungen att höra hur du slängde bort ditt liv tolalt,söp och knarkade.
Det gör så jävla ont.. du fattar inte.

Du kommer säkert ha glömt bort det imorn eller inte alls förstå att d faktids betyder något..
Jag förstår inte att jag orkar..
Bry mig..
Så mycket..


 
Personen jag pratar om och till är och kommer att förbli anonym.

Med hopp för en bättre framtid.
Tbc /malin

Kommentarer
Postat av: Lukas

ush vad hemskt det låter... en himla massa uppbyggd inre smärta :( du verkar inte ha nån tur alls i kärlek =/

2007-02-07 @ 03:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback