EN HEL VECKA!

Japp, nu är det 7:e dagen jag är sjuk..
Och idag känndes det som om mitt huvud skulle explodera..
Bihålorna, aldrig haft ont i dom förut tror jag.
Men idag ahde ont från ögonen ner till munnen.
Varje gång jag böjde mig ner, vände på huvvet snabbt eller ens gick lite snabbt.
Då jiklarns! P A I N


Idag har jag mest kollat på TV.. Har varit otroligt seg, fast det har jag varit sen igår kväll.
VI var så freaky igår, jag och hedvig.
Båda satt och stirrade på TV'n, tills vi insåg att ingen faktids kollade.
doh liksom ><

Jaja, tillbaka till idag:
Jag kollade på nån film om Midwifes (barnmorskor) ganska bra faktids.
Sen såg jag "It takes Two" med Ashlee & Mary-Kate i huvudrollerna, när dom va små ^^
Sen, kommer jag itne ihåg.. Då blev bihålevärken typ extrem och jag kunde typ inte göra något alls.
Dock kommer jag ihåg att jag såg Desperete Housewifes (repris) det var trevligt (:

Okej, jag är ganska säker på att ni inte är så intresserade av min TV- tablå mer än mina sockar..
Men jag måste iaf berätta att; Jag vann en påse godis tack vare TV idag =D
Pappa och jag slog vad om en grej på NCSI  och jag VANN! wiiie ^^

Under tv-tittandet intog jag också mitt summer-snack! sååå gott

Summer-snack:

  • Ta ett Äpple, skär i "båtar" och skala om så vills.
  • Ta sedan en skål eller ett fat, höll upp lite strösocker där och blanda med lite kanel.
  • Hur mycket får du höfta till dig. (Smaken är som baken)
  • Doppa Äppelbitarna där i.
  • Det är precis samma prosedur som om man ska göra smulpaj med äpplen.
  • Fast du skippar hela paj grejjen ;)
GOTT

Nu mer mot kvällssidan har jag badad bubbelbad också!
SÖÖÖNT ^^

Bubblor

Gonatt, tov gott och djömm tött!

Kommentarer
Postat av: SuN *ü*

Det där såg jätteskönt ut (men jag antar att det inte är lika varmt & löddrigt längre)! *Ü*

2007-02-24 @ 23:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback