ensam och sjuk..

TYCK SYND OM MIG!
Nejdå, men jag börjar tycka iaf lite synd om mig när jag ligger hemma hela dagarna..
Hostar, snorar, är febrig och ensammen..
Inte ens min hund vill va med mig, hon vet att jag är sjuk, suck!


Ne, nu ska vi inte klaga.
Idag blev det inte nån skola, lär inte bli det imorgon heller.
Om jag inte vill hosta&snora på alla ^^

Fatta, imorn är det Alla <3'ans dag och jag är ensam, singel och sjuk.
Kan det bli bättre?!
Haha, iår igen liksom. Men förra året mådde jag ganska mycket sämre, var med tjejerna och käkade mat(var frisk) men grät sen när jag kom hem på kvällen.

Undra vad alla andra ska göra imorgon?

Vad ska du göra imorgon?

Vem är du förresten?
Läser du min blogg, skriv ett hej vetja ^^

Kommentarer
Postat av: SuN *ü*

Tänkte bara säja Hej (i vilket fall som helst!) för min MSN är paj (Gott!) & jag har tänkt på´re, utan att kunna MSN:a.

Det finns fler som är sjuka, min storVa äter, nästan frivilligt, sin medicin nu. 9 av 21 doser är avklarade & vi klistrar fina märken som en slags nedräkning...

Min Alla

2007-02-14 @ 21:38:12
Postat av: SuN *ü*

Min Alla

2007-02-14 @ 21:40:44
Postat av: SuN *ü*

Min Alla

2007-02-24 @ 23:47:58
Postat av: SuN *ü*

(Den vill inte veta vad jag skriver, dumma blogg!) Saknar D.j!

2007-02-24 @ 23:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback