Förhoppningsvis slutet..

Det här var förhoppningsvis min sista dag..
Slutet på hela jävla karusellen!
Min sista dag borta från skolan..
Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att jag varit borta en hel skolveckan,
usch va jag lär ha missat massor >< DOH shit fuck!

Idag, hm jag kommer knappt ihåg vad jag har gjort idag..
Jo, jag har kolla lite på Tv, mycket mindre än vanligt.
Sen har jag lyssnat på musik och städat.
Jag måste städa massor imorn..
Usch, eftersom jag började så sent hann jag typ bara med datorbordet..
Fast jag hittade massa saker jag letat efter! ^^

Sen var jag med Sarah litet, vi väntade på Hedvig ett tag, hon joinade oss och då fikade vi.
Det var meningen att Per&Johan skulle komma hit och spela XBox 360 med mig och Hedvig,
men d sket sig >< DOH igen..

Sarah gick hem, jag och Hedvig flummade på, såg på Futurama och ett tag på Lustgården,
Du vet, det dära nya tjejprogrammet, men det sög! Ska aldrig mera se det!

NU ska jag renbädda och gå och lägga mig.
Hejjå!

butt eye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback