Fynd eller flopp?

Solen skiner in i vardagsrummet, men jag vänder mig bara om.
Verkligheten är aldrig som drömmarna, ibland är det tur också..
En frukost senare bar det av dom 4 km till stan för shopping ^^

Jag köpte en t-shirt, en kjol, en shortsgrej, ett diadem, ett halsband, 2 par örhängen och en mössa ^^

Bilder kommer sedan, jag kan dock tillägga att kjolen kostade 20 :- och shortssaken 30:- o_O
Det var flyttrea på h&m. Jag hade dock gärna stannat på stan längre, menmen.



Ikväll ska vi inta Entrecot, stippes och bearnaisesås ^^
GÖTT!
Sen blir det väll massa tv-tittande och allmän softning.
Najs att umgås med bror min ensam. Inte ofta det händer, speciellt eftersom han bor 13 mil bort.
Men det är inte så långt kvar tills han flyttar hem igen (:

Hösten känns hemsk och spännande, men d är långt tills dess.
Först måste jag klara av vintern och våren.
Mycket att reda ut i skolan och utanför.



Kim, sophia, hedvig och alla.
shiet va jag
saknar er.

Snart syns vi igen. ^^



"Inte långt kvar nu!"
Det sa jag och min bror många gånger under dom fyra kilometerna vi gick hem.
Bäst var när tomas tog ett steg tillbaka och sa;
- Nu är det längre hem igen.. hehe ^^


TBC & <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback