Jag fryser

Idag sov jag sent, för sent..
Jag klev upp, tänkte på vilken konstig dröm jag drömt,
kommer dock inte ihåg vad det var just nu.
Sen spenderade jag dagen med min bror som flyttade över mina HD's till hans gamla shassit.
Så, nu har jag typ en ny dator ^^ Väldans trevligt må jag säga!


Jag fick ett trevligt samtal av Herr VN,
han berättade vad för spännande saker som redan hade hunnit hända,
sedan sa han att han åter skulle ringa när han äntrat staden.
Men jag bara sa till mig själv när jag lagt på;
 "haha, han är så full så d kommer han glömma bort :P"

Middagen var lasagne, men av någon finurlig anledning hade jag ingen aptit.
Jag som verkligen gillar Lasagne!

En familje medlem och jag råkade in i en liten dispyt också, men det blir så ibland, denne är ibland lite dålig på att kommunisera och uttrycka det den känner utan att få det att låta nedsättande.
Det är inget denne gör med vilje men jag tar illa upp,
säger precis vad jag tycker och f.m tar då åt sig på fel sätt.
Jag antar att det finns fler familjer som har samma problem. Kommunikation.

Middagen efterföljdes av mer datornördande med flyttning av ditt och datt.
Jag kontaktades av S och vi bestämmde inför kvällen.
Jag orkar itne dra den långa historien om vad jag gjort ikväll.
Jag gör istället en punktlista:

  • Gick till S&J där M var (jag vet itne om dom vill ha deras namn nämda på internet, så jag använder bara första bokstaven, om nån undrar)
  • Vi såg på när S&J spelade lite datorspel. hmm.
  • Vi såg på "Big Mamas House 2"
  • Gick ner till Bittens, träffade K,P&F.
  • Lallade runt på stan.
  • Träffade Herr. VN. Han var lite borta och sprang sedan vidare.
  • Började gå hem mot K, men fastnade utanför porten till S&J.
  • S,J,M&K gick in dit och jag gick hem.
Nu ska jag sova.
Får se vad jag gör imorn, borde träna på gitarrläxan och göra en grej till kulturhistorian..

Haha, BTW! Ibland läser jag dig som en bok^^

TBC & LÖÖÖV ma friends! <2222
(jag är alternativ, HA HA)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback