Livslusten

Folk brukar säga att jag är livsglad men det är lite tungt med det ibland.
Så är det väll för alla människor,
men just idag har jag en väldigt jobbig anledning till varför jag inte är på topp..
Eller egenligen ett helt paket med anledningar.
Jag är sjuk..

Rinnig näsa, hosta(jag brukar ALDRIG ha hosta) och feber..
Antingen fryser jag eller så svettas jag.
Fuck!
Man brukar ju bli sjuk när man inte har tid och jag har verkligen inte tid!
Försöker spela gitarr och sjunga, men jag kan ju knappt prata, låter som en hes man..



Summering av helgen:

Film hos nasse-man i fredags
Skoteråkning + Fest hos Feffe + krogen igår

Idag; sjukling... SUCK!



Idag såg jag på "Maid in mahattan" / "Kärleken checkar in". En kärlekskomedi med J-lo.
Jag har sett den förut men kunde se den igen, det är ett ganska bra betyg.
Det är en såndär klassiskstory som man både kan snyfta till och skratta, eller iaf lite.

Ibland fötjänar människor och kärlek en chans till.
Om dom verkligen bryr sig, det känns rätt och dom gör dig gladare.
Då är dom nog värda det.

Det är moralen i filmen, eller iaf en del av den.
Och jag håller väll med. Men självklart beror det ju på hur dom betett sig innan.

^^ ^^ & ½ ^^



Jaja, nu ska jag sova..
Ingen skola för mig imorgon..

Världen är inte en vacker plats idag.
Det var den inte igår heller..
Eller dagen innan det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback