Nämnd

Jag vill bara tacka Sara för alla kommentarer hon skrivit i min blogg.
Dom uppskattas verkligen, det är kul att veta att någon läser ^^


Jag kan också upplysa om att jag saknar dom, usch man ska inte börja tänka på att man saknar någon.
Då blir det mycket värre..
Men jag gör det iallafall.

Måste åka dit någon dag och hälsa på!
Kanske Hedvig kan åka med mig typ efter vi repat. =D

Hoppas jag kommer iväg dit lite oftare i framtiden.
Men förut så var jag ju där minst en gång i veckan.
När vi var barnvakt, eller bara hälsade på rent allmänt.
Meen, den tiden är nog över den.. Synd.
Den saknar jag också.

Jaja. Jag ska inte vara en "surkorv" som Sara så precist uttryckte det!

Lägger ut lite bilder på några små änglar, hoppas det är okej.
Annars är det bara att säga till Sara, så tar jag bort dom!

BeatrixLillva 2

Massor med LÖÖÖV till er!

Kommentarer
Postat av: SuN *ü*

Hej igensan!
Vilka söta töser *ü*
Var befinner sig bilen på bilden & när är?!?

"Hon är snäll!! Hon får hälsa på ändå."
(Du vet att vissa gillar dej!)

Kanske dags för en maskerad igen ;)

2007-02-27 @ 23:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback