On and On

ON AND ON, SAY THAT YOU REMEMBER
ON AND ON, DANCING IN SEPTEMBER!

Folk glömmer så lätt, glömmer mobiltelefonen hemma den dagen dom väntar samtal, glömmer bort att göra läxan till historialektionen, glömmer bort vad dom åt till lunch igår.
Jaja, sånt glömmer dom flesta ganska lätt.
Men ibland glömmer man helt enkelt bort, vad som är viktigt.

Det är nog farligast att glömma, men. Jag tror ändå att det är verkligen ens eget fel om man glömmer sådant.
Vill man inte glömma då egentligen?
Jag har blivit bortglömd många gånger.
Men faktids aldrig kännt mig så åtsidosatt och bortglömd som av dig.

Men, jag tror mig ju förstå och jag klandrar dig inte, eller försöker iaf.
Jag hittade väll på någon anledning till varför det blev som det blev.
Lättare så.



Rencension av filmen A night at the museum - Ben Stiller:

Grymt
soft film, inte den bästa jag sett, men helt klart sevärd.
"Feelgood-film" Och bra att se med barn, dock inte för små sådana.
Läskiga saker också ju, iaf om man är lite mindre.
Jaja, Ben Stiller är underbar som vanligt, hans blickar. OMG asbra!
Owen Wilson (Starsky and Hutch) är också med i denna film.
Känns bra, trygghet på något konstigt sätt att han är med.
Dom är med i många filmer tillsammans och har bra samspel.

Jaja, nu ska vi se Office Space, får se om den är nå bra



Tomas sa en roande sak igår i tvättstugan när jag såg tiden tvättmaskinen visade att tvätten skulle ta.
"Äh, det tar mycket längre tid! Tvättmaskinerna myttar bara! "

För er som inte vet vad mytta är:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Mytoman

Mytta är då slag för vad mytomaner gör.

TBC and lots of LÖV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback