Roadtrippin'!

Den slappa dagen övergick i en lunch bestående av currykycklinggryta och ris.
Dvs åt jag riset och själva såsen och min trogna följeslagare ; Pizzasalladen ^^
Idag insåg även jag och onämd att kim använder samma glas som oss.
Litet fakta för utomstående stort för oss, eller nee.

Kimutbrast också till sarah; "Jag ska slå dig på anusäpplet!"
Han menade förstås adamsäpplet och vägrade erkänna att han sagt fel.
Efter att jag och sarah asgarvat en lång stund åt vad han sagt så gav han upp.
Mohahaha!

Engelska nästa, vi såg klassikern; "Den gamla och Havet" - Ernest Hemingway.
men gav snabbt upp den filmen, tillomed våran amerikanska lärare Jane tyckte att den var jättetråkigt
och förstod inte hur dom andra lärarna kunde säga att den var såå bra-
HAHA ^^



ROADTRIP ON! YEAH! MIN OCH HEDVIGS FÖRSTA!
Även om jag bara skulle följa med 13 mil var d ändå spännande.
Jag lovar babey, nästa gång åker jag med hela vägen och vi kan turas om att köra (:
Jag läste teori på vägen ner, vi lyssnade på musik och snackade lite. Ibland haha ^^

Schmackedonken väl i Hudiksvall.
Sen kom min bror dit och hedvig skjutsade oss hit.
Nu har vi sett massa anime och nu ska vi övergå till American Dad och Family Guy ^^



Jag hatar schizofreni fortfarande och vissa tjejer är så förbannat j*vla tjej.
Ni som känner mig fattar vad jag menar..

Ni andra får en tankeställare; Finns det en skillnad på såkallade "Tjejer" & "J*vla Tjejer"?

TBC & LÖÖÖV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback