Shopping i Glada Huddik

H&M hade byggrea i Huddik!

shortsgrej+kjol

Shorts.. öh grej. Dvs shorts som sitter ihop med en topp. Vet inte vad det heter.30:- o_O
Kjol med Fickor. Mysigt ^^ 20 :-



Jag inhandlade också lite accesoarer:

accesoarer

1 Diadem från Gina Tricot 59:-
2 hårklämmor typ. [H&M]19:-/st om jag inte minns fel
1 par Fjärilsörhängen[Gina Tricot] 89:-
1 Halsband i form av en flygande Svala [H&M] 49:-
1 par Örhängen i form av typ en vinge/en fjäder i pärlimitation..typ. [H&M] 49:-



Där har ni lite close-ups på smyckerna också. Ursäka suddigheten, fick plåta utan blixt.

Egentligen saknas en sak, T-shirten
Men den lägger jag upp imorn. Eftersom jag vill överraska kim med den imorn på skolan.

Kim, du är en bra kompizz ^^ haha



Hedvig, det var najs att va på roadtrip med dig, även om vi itne kunde prata så mycket.
Och den här veckan ska vi börja repa iför min konserte, det måste vi ^^


TBC & LÖV ma FRIENDINOS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback