This mess is me

GLAD ALLA STJÄRTARSDAG!
Aa, det är här inte bara en dag för alla som ät tillsammans med någon,
eller nykär, eller som har blivit utbjuden på dejt, eller bara fått ett kort.
Den här dagen är för alla, vi ensamma singlar också!
Idag ska du älska lite mera.
Idag har jag försökt att tycka om en speciell person lite mera.
MIG SJÄLV!


Andra året i rad jag är singel på den här dagen.
Fast i år är det ju en stor skillnad.
Jag är singel för att.. Vänta lite!
Varför är jag singel?!
Äh, spela roll ^^

Jag har mig själv och ett par skitbra vänner!



Dagen idag:

Idag har jag som vanligt den här veckan vaknat och sedan kollat på tv.
Börjar bli så otroligt tråkigt..
+ att jag har börjat hata tv också!
Men ni vet nog inte varför; jo för att många bra programm går ju sammtidigt.
HUR SKA JAG KUNNA SE BÅDA UTAN ATT MISSA DELAR?
HUUUUUUUUUUUUUUR?!

Haha, vilket i-landsproblem.. Minst sagt



Hej hopp gummi.. Ja du fattar!

kiss anime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback