yesterdays are gone

Igår hade jag grym värk i bihålorna, känndes som mitt huvud skulle explodera.
Förut var det bara den högra sidan som gjorde ont, nu är det båda.
Okej, jag är en väldigt känslig person, men fysik smärta klarar jag bra.
Men igår, fifan, jag hade så ont att till slut började tårar rinna.


Jag var så trött av pencelinet att jag bara ville sova, speciellt efter jag varit på Teatern
och sett förhandsvisningen av Norrdans nya "show".
Den var ganska bra, speciellt andra delen.
Men.. Den hade ju varit ganska mycket bättre om det inte vore för min extrema huvudvärk.
Tidigare på dagen hade vi bild och läraren pratade om form, uttryck osv.
Jag var så trött av pencelinet då (det var ju bara andra dagen jag tagit det)
att jag konstant höll på att däcka.
Fick röra på mig lite granna hela tiden för att inte falla ihop.
Blä, påminn mig om att aldrig få bihåleinflammation igen.



Idag började vi klockan åtta med Samhällskunskap, jag var i tid. Hör och häpna ^^
Vi hade en introduktion av samhällsekonomi och jag förstod faktids allt.
Kunde tillochmed koncentera mig.
YEY!
Efter det hade vi bild lektion igen och fortsatte med uppgiften vi fick på gårdagens lektion.
Btw; JAG HATAR MOONBOOTS!

Sen var det lunch: Nästintill ostekt pyttepanna med oidentifierbart fläskkött i bitar
som såg ut att ha hackats med motorsåg, jag misstänker mattanterna för mord! o_O
Dessutom var den kall, blä.. Det blev knäckebrömackor för min del.

Den horribla lunchen efterföljdes av en lektion i engelska, det var helt okej.
Gillar våran lärare Jane (amerikanska) ^^



Ikväll kom min ömma broder hem från Huddiksvall där han för tillfället är bosatt pågrund av sin utbildning.
Så i helgen får jag nog en ny dator, PHETT MED NAAJS!
Vi käkade lövbiff&pommes chatau. gött!
Sen begav jag och Hedvig oss till J.N för att umgås med folket.
Trevligt, trevligt. Dock hade jag sett första filmen(Amityville) och sen såg vi Nacho Libre (med Jack Black)
Usch vilken besvikelse den filmen var, så lam och fånig.
Enstaka roliga glimtar var det, men det var väldiigt få.

Nu är jag hemma igen och ska sova..

Ska försöka uppdatera mer i bloggen om veckan som gått, det är mycket som lämnats osagt.
TBC & LÖÖÖÖV

Kommentarer
Postat av: SuN *ü*

"Blä, påminn mig om att aldrig få bihåleinflammation igen."

Tänk om jag kunde, & Du mig. Hade min första (penicillin-kur mot just detta) nu före jul & det värsta är väl att har man en gång börjat så... Krya på D.j

2007-02-24 @ 23:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback