Ännu en dag, vad har jag åstakommit?

Vad håller vi egentligen på med?
Seriöst, vi fyller våra liv med helt tomma saker, tv serier vi följer, laddar hem nyaste filmen för att vi inte orkar gå på bio, även fast vi har presentkort..
Allt ska vara så enkelt som möjligt..

Igår satt jag efter jag sett klart en hel serie, ( jag såg 7 avsnitt på raden ) så tänkte jag igenom mina möjligheter.

  • Antingen kunde jag surfa runt på sidor på internet, läsa om och kolla på bilder som tillhörde folk jag inte ens visste vilka dom var,
  • ELLER så kunde jag se om en av mina många filmer på datorn, för säkert minst 3'e ggn..
  • ELLER så kunde jag lyssna på musik, men jag har hört alla bra låtar redan ju..
  • ELLER så kunde jag gå ut och gå, klockan 2 på natten.
Det slutade med att jag satte mig i min säng och såg på matprogramet "Lättlagat" i 1.5 timme..
Där har du en tillsynes meningslös tillvaro.
Jag kunde ha ringt någon, men.. jag ville inte vara med någon, ville inte prata med någon.
Det har jag kunnat göra hela det här sketna lovet, men jag vill inte.

Jag vet.. "Du tänker för mycket!"
Eller gör jag det? Kan man verkligen tänka för mycket?
Jo, visst man kan ju bli helt besatt eller bara vägra släppa taget om vissa saker, men herrenån!
Är det inte samtidigt ganska nyttigt att tänka på sånt här ibland, kanske inte, men jag behöver iaf det.



Jag lyssnar just nu på "He wasn't - Avril Lavinge" den stämmer så bra just nu bara.
Jag har ont i halsen och typ resten av kroppen, känner mig bara så jävla.. Tung.

aja... fan jag borde skaffa mig ett liv. Precis som så många andra.
Ett liv som känns meningsfullt.

Men jag har iaf lite mening ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback