ÄNTLIGEN!!!!!!!

ÄNTLIGEN ÄR DOM HEMMA!!!!!!!!!!! WIE

SOPHIA, KAJIN, PETTRA, NELIA OCH MANDIS ^^


Personligen tycker jag det är skitbra. :D

här kommer lite sköna bilder på dom. eller. d är egentligen mest på fia.
fan va jag har saknat dig babey!



Bild 1&2 är bilder på fia från danmark. hon har varken sån där rumpa eller gravid mage, bara så ni vet :P
på andra bilder äter hon tror jag bestämt ^^
Bild 3 är petra,fia och cornelia på es-julen i ettan. sicket minne ^^ vilken kväll :)
Bild 4 är fia i bussen påväg till danmark i somras. det är mitt huvud brevid henne. om nån ville veta. haha

FIA, ME LÖÖV JO LÅNG TAJM!

stackars fia kom jag på. inte en ända smickrane bild. ><
men d betyder ju bara att jag gillar henne för mer än hennes otroliga yttre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback