Fredah Lördah å Söndah:

Fredah:

Först var jag i skolan och den delen finns med i förra inlägget.
Efter det var jag med Hedvig, vi såg filmerna : "Little miss sunshine" Och "Bortspolad".
Little miss Sunshine var en ganska djup och mörk film, med sina deffenitiva solglimtar.
Se den. ^^

Bortspolad var ganska rolig och är en bra barnfilm, inte så svår att förstå eller ta till sig.
Också helt klart sevärd.

Senare på kvällen skulle det åkas till fröken Emelie (Kims flickvän) där skulle vi inta chokladbollar och prata in på band, dom gör nåt arbete om dialekter.
Dock blev det inga chokladbollar, men vi spelade finns i sjön iställe.
Kim+mlalin+finnsisjön= da boomb!
Sen fick vi skjuts av mellie i hennes pimpade Volvo (^^) hem till kim, vi såg på anime och bessade(beställde) kycklingsallad från Mini(minikrogen, dom har öppet sent)

Lördah:

Upp och klä på sig massor med byltor, tvinga i sig lite frukost, sen bar det ut i det kalla vädret!
For till Älandsbro och körde ut skotrarna från "laggårn".
På med hjälmen och sen vare dax för årets premiär tur.
Den kan jag skriva mer om en annan gång!

På kvällen umgicks jag med Hedvig,Fredrik och Pontus hemma hos jonas.
Vi såg två filmer och dom kan jag också säga mer om en annan gång. Sent nuju.
Jag kan iaf berätta att det skrattades mycket även om filmerna inte alls var komedier.
Jag var trött och tokig som vanligt! ^__________^

Söndah:

Sova länge, mollie sov hos mig ett tag också, det är min hund för övrigt (:
Sen upp, smygäta lite godis och se på tv, fy mig ><

Idag har jag mest degat och drygat.

Dock har jag faktids sett "Back to the furture I" Och 2'an ^^
Dom är sjukt bra, nu ska jag sova.
Jag har träningsvärk nästan överallt från skoteråkningen.

Tov gott och dlömm tött allihopa.
Mlalin illar er! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback