fundileringar

Nu har jag spenderat ca.. hm, 1.5h på att kolla in bloggar och se hur andra skriver.
Men mest har jag väl kollat på bilderna. Som vanligt. ><


Jag har alltid varit intresserad av mode och allt runtomkring det men aldrig kännt att jag skulle ha orken,tiden  eller pengarna för att göra allt jag ville. Och för den delen ha på mig det.
Visst, jag kan raffla fram en riktigt "moderiktig"-outfit ur min garderob, sätta ihop det med smycken och dylikt som jag gillar. Men, skulle jag ens ha på mig det utanför huset?
Njae, jag tvivlar. Dels så för att jag inte vet om jag skulle känna mig bekväm och dels för att;
Även om så många säger att dom inte bryr sig om vad andra tycker tror jag itne att det är många som faktids känner så, dom kanske tror att det är så, men jag tvivlar.
Aja, man får väll tänka att eftersom man inte kan vara alla tillags får man ha sig själv som mål att tillfredställa, när det gäller handlingar och mer ytliga saker som "Dagens-Outfit"

Oj, nu tänkte jag en tanke jag inte ofta tänker om kläder.
"Kommer det vara inne även till våren?"
Trenchcoaten syftade jag på då. Jag gillar trenchcoat ^^


Ne, nu får det vara nog med bloggande idag.
Orkade itne ens skriva nåt deppigt.
Jag kan sammanfatta min dag såhär: Ännu en dag framför TV'n och sen övergick jag hit..
Bra liv jag har som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback